0

Kto sa postará o komfort na Bažant Pohode 2010?

Festival Bažant Pohoda 2010 štartuje na trenčianskom letisku už o dva týždne a prípravy na trojdňový sviatok umenia vo všetkých jeho formách pomaly vrcholia. Organizátori sa ako každý rok snažia, aby bola Bažant Pohoda nielen kultúrnym zážitkom, rovnakú snahu venujú aj komfortu a službám pre návštevníkov. „Ľudia na festivale boli pre nás vždy najdôležitejší, snažíme sa, aby sa u nás mali dobre, aby sa cítili bezpečne a príjemne,“ hovorí šéf organizačného výboru Michal Kaščák.

Festival plný hudby, divadla, literatúry, diskusií, ale aj služieb a noviniek pre návštevníkov je v dnešnej dobe možné zorganizovať len s prispením partnerov. Tí aj tento rok prinesú divákom v Trenčíne množstvo festivalových doplnkov. „Vážime si, že mnohí naši partneri s nami spolupracujú dlhodobo,“ hovorí Veronika Vrabcová z Agentúry Pohoda. „Rovnako si ceníme, že dávajú festivalu viac, ako len svoje značky a sponzorské peniaze. Prinášajú návštevníkom aj pridanú hodnotu v podobe služieb, atrakcií, zvyšovania komfortu i bezpečnosti.“

Generálnym partnerom festivalu zostáva aj naďalej značka Zlatý Bažant, ktorá prepožičia meno nielen festivalu, ale aj hlavnému pódiu. Na Bažant stage vystúpia také stálice hudobného sveta ako Klaxons, Ian Brown, Scissor Sisters, Leftfield či The xx, ale aj domáce kapely Bez ladu a skladu a Para. Na hlavnom pódiu uvidíme aj stále lákavejšie koncerty klasickej hudby – vo štvrtok zahrá Štátna filharmónia Košice so Zborom sv. Cecílie Mozartovo Requiem, v piatok to isté teleso odohrá hymny 27-ich štátov, ktoré majú na festivale účinkujúceho umelca, v sobotu si vypočujeme Vivaldiho Štyri ročné obdobia v podaní Slovenského komorného orchestra Bohdana Warchala.

Zlatý Bažant však prinesie návštevníkom aj ďalšie služby – štýlový veterán so stále obľúbenejším nealko pivom, tankové pivo Zlatý Bažant i projekciu Bažantove oko. Nealko IQ hliadky v rámci programu Pite rozumne budú záujemcom kontrolovať hladinu alkoholu v krvi, pivo sa bude dať kúpiť aj cez SMS-ky a v rámci akcie Za pol metra pol litra dostatnú čistotní návštevníci za nazbierané prázdne poháre plné.

Náš zelený partner Garnier zastreší nielen otvorenú Garnier arénu, ale aj sprchy s teplou vodou – k dispozícii bude 2 x 60 ružíc. Samozrejmosťou sú šampóniky a telové mliečka zadarmo a aj hliadky, ktoré budú ohrozených slnkom natierať opaľovacími krémami. Garnier sa vo svojej kupole na letisku postará o koleso šťastia, relax rôznych druhov, ale aj o zmenu vizáže každého záujemcu a nafotí ho s priateľmi. Opäť bude vypúšťať aj romantické lampióny prianí.

Vlastnú relax zónu bude mať aj ďalší z hlavných partnerov – O2 Telefónica. Mobilný operátor sa okrem veľkokapacitného O2 stageu postará aj o nabíjačkáreň mobilných telefónov a už tradične pripravil mobilného festivalového sprievodcu a SMS reminder. SMS servis má tento rok aj nový kanál, určený pre ľudí, ktorí nebudú na festivale, no majú na ňom svojich blízkych, a tak ich zaujíma, čo sa na trenčianskom letisku deje. O2 technicky zabezpečí aj Núdzovú info linku 0800 020 200, ktorá bude nonstop k dispozícii návštevníkom aj ich blízkym mimo festivalu.

Druhá open air scéna bude pod patronátom značky Tesco, ktorá na letisku znovu postaví aj svoj supermarket s festivalovým tovarom. Vlani si získal nesmiernu popularitu, tento rok bude ešte lepší a ešte širší sortiment, takže návštevníkom by nemalo na festivale chýbať nič potrebné.

Priestor pre deti bude tentoraz niesť príznačný názov Harmony Kids Park, v ktorom bude pre najmenších a ich rodičov pripravený divadelno-hudobný program, tvorivé dielne, čítanie rozprávok i vystúpenie kúzelníka Talostana. Vyblázniť sa budú môcť na nafukovacom hrade, kolotočoch, autodráhe, rôznych súťažiach, ale napríklad aj na ozajstných hudobných nástrojoch. Jedno z detí si domov odnesie aj špeciálnu detskú sadu bicích od spoločnosti Marris. Pripravené budú prebaľovacie pulty s príslušenstvom, priamo v priestoroch Harmony Kids Park bude špeciálne stanové mestečko pre rodiny s deťmi, kam sa po deviatej večer dostanú len so špeciálnym náramkom. Na ňom budú mať deti vypísané telefónne číslo na rodiča, ktorý si môže vychutnávať program a v prípade potreby ho tím detského parku bude kontaktovať.

Diskusie, divadlá, ale aj domáce a zahraničné kapely privítajú scény Dobrá krajina a EUrópa. Dobrá krajina je projekt Nadácie Pontis, v ktorom sa stretáva množstvo neziskových organizácií, mnohé z nich v spoločnosti ďalších nájdu návštevníci v sektore neziskoviek. EUrópa zastrešuje Európska komisia, ktorá vyhlásila rok 2010 Európskym rokom boja proti chudobe a sociálnemu vylúčeniu.

Populárny Nay Tanečný dom bude zase pokračovať v tradícii tanečných workshopov, na ktorých sa budú môcť diváci naučiť tance z rôznych kútov sveta, v Accenture Brain parku si zase pocvičia svoje mozgové bunky pri šachu, sudoku či IQ teste, ale môžu sa aj zabaviť nad piškvorkami či Človeče, nehnevaj sa.

Nokia Adrenaline park prinesie množstvo vzrušujúcich atrakcií ako BigAir jump rampu, kolotoče Xtreme & Ranger, 4-bungee trampolínu, vodné gule, lezeckú stenu, aerotrim, vodný futbal, frisbee zónu, stolný futbal, ale aj prezentáciu skákacích chodúľov i freebordingu.

Pobyt vo festivalovom areáli určite spríjemní aj Zanussi point s chladničkami a mrazničkami na uskladnenie vlastných potravín, k dispozícii budú aj mikrovlnky a rýchlovarné kanvice na prípravu rýchleho jedla a špecialitkou budú žehličky a žehliace dosky pre tých, čo nechcú ani na festivale vyzerať pokrčene.

Úplnou novinkou bude Megafoto point, kde si budú môcť návštevníci dobiť batérie do fotoaparátov alebo zálohovať dáta z pamäťových kariet. Pre záujemcov bude pripravená súťaž Photoportu s témami Bažant Pohody.

Curaprox zase pripravuje inštruktáž o správnom čistení zubov, zubné kefky zdarma, ale aj detské predstavenie Zubná hliadka, ktoré pomôže rodičom motivovať deti k ústnej hygiene. Zoznam zabezpečí počítače v bezplatnom internetovom pavilóne a WiFi pokrytie celého festivalu, Slovenská pošta sa postará o pohľadnice a ich voľné odoslanie, dospeláci budú môcť vyhrať gitaru vo Fender stane, kde si môžu záujemcovia aj vyskúšať rôzne hudobné nástroje, vo Victory travel stane bude prebiehať súťaž o špeciálny „Pohoda“ zájazd do juhovýchodnej Ázie.

Nebudú chýbať ani kaviarne Nescafé a Dobrá krajina, Semtex Aréna zase ponúkne bar a chill out priestor, s Envi-Pakom sa pokúsime o nový rekord vyseparovaných plastov.

Organizátori sa tento rok postarali aj o dopravu na festival a v nedeľu zase domov. V spolupráci s dopravnou agentúrou Da.sk vypravili špeciálne autobusy z vybraných slovenských a českých miest, z Košíc smerujú do Trenčína dva špeciálne festivalové rýchliky Košice 2013 Expres, ktoré sme pripravili v spolupráci s projektom Košice – Európske hlavné mesto kultúry 2013 a Slovenskou agentúrou pre cestovný ruch. Pripravená je aj vnútrofestivalová doprava – v areáli budú premávať dva vláčiky v spolupráci s Kofolou, SACR a KIC Trenčín.

„Náš festival robíme s vášňou, je pre nás veľmi fajn, že entuziazmus cítime aj zo strany našich partnerov,“ hovorí Michal Kaščák. „Aj vďaka nim môže kvalita festivalu rásť, veríme, že ich vklad a nápady ocenia aj naši návštevníci.“

Festival Bažant Pohoda 2010 v číslách

  • 144 000 litrov objednaného piva Zlatý Bažant
  • 74 500 špeciálnych CD Bažant Pohoda 2010 v denníku Sme
  • 30 000 kapacita festivalu
  • 15 000 náklad festivalových novín .deň
  • 9820 m2 stanovej plochy
  • 9000 m plotu
  • 2572 plotových dielcov
  • 1191 rezervovaných lôžok
  • 444 toi toi búdiek
  • 352 vydaných noviniek od začiatku príprav
  • 300 metrov nášlapných zábran
  • 297 akreditovaných novinárov
  • 192 výčapov
  • 120 ružíc s teplou vodou
  • 65 stanov
  • 50 kilometrov vytyčovacej pásky
  • 31 obytných kontajnerov
  • 27 ubytovacích zariadení
  • 10 pódií
  • 5 zdravotníckych centier
  • 5 nápojových centier
  • 2 stanové mestečká
  • 1 transfúzna stanica
  • 1 žeriav

itsmartinsedlak

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *